Geniş Servis AğıArtlift, Bursa ve tüm ilçelerine 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veriyor.

Binanızın geleceğine yapılan bir yatırım

Her ihtiyaca ve her bütçeye uygun modernizasyon çözümlerimizle asansörünüzün güvenililirliğini, eko-verimliliğini, konforunu ve görünümünü geliştirin ve yürürlükteki en son güvenlik ve erişilebilirlik standartlarına uyumunu temin edin.

Servis ve Bakım

Güvenlik

Potansiyel risklerin asgariye indirilmesi ve yerel düzenlemelere uyulması kullanıcılara gönül rahatlığı sağlar. Örneğin bir kabin kapısı monte etmek.

Estetik

Asansör, kiracıların veya müşterilerin binaya girdiklerinde karşılaştıkları ilk şeydir. Çağdaş ve kaliteli malzemeler binanın imajını tamamen değiştirecektir.

Erişilebilirlik

İyi bir erişilebilirlik, başta tekerlekli sandalye kullananlar ve çocuklu aileler olmak üzere, tüm kullanıcılar için asansörü daha elverişli hale getirir.

Enerji Verimliliği

Modernizasyon enerji maliyetlerinizi azaltır. Çözümlerimiz sadece birkaç on yıllık dönem önce söz konusu olanlardan çok ama çok daha fazla verimlidirler.

Yüksek Performans

Güvenilir, etkin ve kesintisiz çalışma binalarda sorunsuz bir insan akışını sağlamada son derece önemlidir.Bozuk bir asansör can sıkıcı bir durum olabilir.

Standartlara Uygunluk

Asansörünüz yürürlükte olan standart ve yönetmeliklere uygun olmayabilir. Bu gibi durumlarda size çok gelişmiş bir çözüm sunabiliriz.

Neden modernizasyon?

Artlift modernizasyon çözümleri yolcuları hareket halinde tutuyor. Asansörlerinizin veya Yürüyen Merdivenlerinizin yaşı 10 yılın üzerindeyse, bina kullanım amacınız değiştiyse, uzun bekleme ve sık arıza şikayetleri alıyorsanız veya daha yeni modern teknolojik binalarla rekabet halindeyseniz, Artlift’in sizin için çözümü modernizasyondur.

Başarısı kanıtlanmış ürünlerimiz ve kurulum işlemimiz, Asansör ve Yürüyen Merdivenlerinizin güvenilirliğini, performansını ve estetiğini geliştirmeye yardımcı olacaktır.


Hangi ürünler modernize edilmeli ?

Asansörünüzün, güvenliği, eko-verimliliği, erişilebilirliği, performansı ve estetik görünümü hususlarının tamamı dikkate alınmalıdır. Modernizasyon hizmetimiz tam da bunu yapmaktadır. Planlama ve bütçelemeyi mümkün olduğunca kolay ve basit hale getirerek neyin, ne zaman ve nasıl modernize edileceğine karar vermenize yardımcı olmaktadır.

Modern bir asansör 20 yıl önce imal edilmiş bir asansöre kıyasla yarıdan daha az enerji tüketmektedir. Artlift çözümleri nelerin yapılması gerektiğini kesin olarak belirlemenizi mümkün kılmaktadır.


Nasıl modernize edilmeli ?

İşe başlamadan önce tam olarak neyin yapılması gerektiğinden emin olmak sizin için en iyisidir. Optimum biçimde çalışması için bir eylem planı ile birlikte asansörünüzün nerelerinde eksiklikler olabileceğini gösteren eksiksiz bir rapor hazırlamak üzere ilk olarak konusunda uzman bir ekip yönlendirmesi gerçekleştirmekteyiz.

Asansörünüzü ilgili yönetmeliklere uygun hale getirmek, enerji verimliliğini analiz etmede size yardımcı olmak ve asansörünüzün modernizasyonu için bir maliyet tahmini sunmamız için lütfen bizimle iletişim kurunuz.

Size yardımcı olmak için buradayız

0850 532 16 16

Sıkça Sorulan Sorular

Aşağıda yer alan sorular dışında bilgi almak istediğiniz bir konu varsa bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Asansör revizyon çalışması, binalarda bulunan asansörlerin zaman içerisindeki kullanımına bağlı olarak gerçekleşen yıpranmanın kontrol edilmesi ve aksaklıkların giderilmesi anlamına gelmektedir. Zaman zaman bu çalışmanın yapılması, binalardaki asansörleri çok daha güvenli kılmaktadır.

Çünkü asansör sisteminde oluşabilecek en ufak bir arıza, bunu kullanan kişilerin can güvenliğini tehlikeye atar. Bu sebeple yılda en az 1 defa asansörlerin onaylanmış kuruluş tarafından kontrol edilmesi ve gerekli revizyonun yapılması gerekmektedir.
Bu durum periyodik bakım ile karıştırılmamalıdır.

Bina sorumlusu: Asansörün güvenli bir şekilde çalışmasını sağlamak amacıyla düzenli olarak bakımını, periyodik kontrolünü ve onarımını yaptırmaktan sorumlu olan, binada/yapıda kat maliklerinin kendi aralarında seçeceği veya dışarıdan yetki vereceği kişiyi veya kat malikini veya maliklerini veya kamu binalarında/yapılarında sorumlu yetkilisi olarak tanımlanmıştır.

“23/6/1965 tarihli ve 634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanununun 35 inci maddesinin birinci fıkrasına aşağıdaki bent ve maddeye aşağıdaki fıkra eklenmiştir. Buna göre;
“l) Ana gayrimenkulde bulunan asansörlerin güvenli bir şekilde işletilmesinin sağlanması amacıyla aylık bakımları ile yıllık kontrollerinin ilgili teknik düzenlemelere uygun şekilde yaptırılması ve bu işlemlere ilişkin ücretlerin ödenmesi.”
“Bu Kanunun 34 üncü maddesinde belirtilen şartları taşımasına rağmen yönetici ataması yapılmayan ana gayrimenkulde, birinci fıkrada sayılan işlerin yaptırılmasından kat malikleri müştereken sorumludur.” olarak değiştirilmiştir. Kısaca, binada yöneticisi yoksa tüm kat malikleri müştereken sorumlu olarak tanımlanmıştır.

Kat Mülkiyeti KanunuMadde 80

634 Sayılı kat mülkiyeti kanunun 35. maddesi l fıkrası gereğince yılda en az 1 defa asansörün periyodik kontrollerini yaptırmaktan ve yetkili bir firma (HYB Belgesi olan) ile sözleşme yaparak her ay düzenli bakımlarını yaptırmaktan sorumludur.

Anagayrimenkulde bulunan asansörlerin güvenli bir şekilde işletilmesinin sağlanması amacıyla aylık bakımları ile yıllık kontrollerinin ilgili teknik düzenlemelere uygun şekilde yaptırılması ve bu işlemlere ilişkin ücretlerin ödenmesi.

Kat Mülkiyeti KanunuEk: 4/4/2015-6645/82 md.

Asansörlerinizin yaşı 10 yılın üzerindeyse, bina kullanım amacınız değiştiyse, uzun bekleme ve sık arıza şikayetleri alıyorsanız, daha yeni modern teknolojik binalarla rekabet halindeyseniz veya yıllık periyodik kontrol sonucunda asansörünüz kırmızı etiket ya da sarı etiket aldıysa, Artlift’in sizin için çözümü kapsamlı bir revizyondur.

Asansörünüzün revizyonunu asansörün montajını ya da bakımını yapan firmaya yaptırmak gibi bir zorunluluğunuz bulunmamaktadır. Asansörünüz revizyon işini TSE tarafından HYB - Hizmet Yeterlilik Belgesi almış yetkili asansör firmalarından birine yaptırabilirsiniz. Revizyon işini yaptıracağınız firma ile yönetim olarak aranızda revizyon sözleşmesi yapmanız gerekmektedir.

Evet var. Değiştirilen tüm parçalar 2 yıl süreyle firmamızın garantisi altındadır.

Revizyon kapsamına göre fiyat değişkenlik gösterebilir. Net fiyat yıllık periyodik kontrol neticesinde tespit edilen uygunsuzluklar ya da teknik ekibimiz tarafından gerçekleştirilen tespitler sonrasında belli olacaktır.

Sizin için en uygun ödeme koşullarını karşılıklı görüşerek belirliyoruz. Nakit, havale/eft, çek/senet şeklinde ve taksitli ödeme yoluyla bütçenize en uygun olanı seçebilirsiniz.

Kat malikleri, apartman işletme giderlerine eşit olarak; apartman demirbaş giderlerine ise kendi arsa payı oranında katılmak ile yükümlü oluyor.
Kat Mülkiyeti Kanununda yer alan yasal düzenlemelere göre apartmanın giderlerinden kat maliki sorumlu oluyor. Ancak bununla birlikte bağımsız bölümü fiilen kullanan kiracılarda bu masraflardan kat maliki ile birlikte müştereken ve müteselsilen sorumlu oluyor.
Bina yöneticisi ödenmeyen apartman giderlerini ister kat maliki ister kiracı ve isterse her ikisinden de talep etme hakkına yasal olarak sahiptir. Kat maliki ile kiracı aralarındaki kira sözleşmesi hükümleri çerçevesinde bu giderlerin paylaşımını yapabilirler.
Kat maliki ve kiracıların arasındaki bu paylaşım bina yönetimini bağlamaz.

Yıllık Periyodik Kontrol

Yıllık Periyodik Kontrol zorunlu mu? Yaptırmazsam ne olur? Etiketler ne anlama geliyor? Muayene ücretleri ne kadar? Asansörün mühürlendi ne yapmalıyım?
Daha fazlası için lütfen ilgili sayfamızı ziyaret edin.


Bursa'nın önde gelen kurumları bizi Artlift'i tercih ettiler.

Memnun olmanız bize yetmez çok memnun olmanız için çalışıyoruz.